Top of the page
Image slider

Meest gestelde vragen

Ik zou graag inloggegevens ontvangen, hoe vraag ik die aan?
Bent u een distributeur en bent u bekend in ons systeem, dan kunt u contact opnemen met uw contactpersoon binnen Stylepoint of door een e-mail sturen naar: info@stylepoint.nl
Indien u een consument bent kunt u helaas geen inloggegevens opvragen.
 
Bent u distributeur en nog geen klant bij Stylepoint?
Wat leuk dat u ons gevonden heeft en benieuwd bent naar onze producten. Graag nodigen wij u uit in ons Inspiratiecentrum te Utrecht. Om een afspraak te maken kunt u contact opnemen met 030-6878484 of mailen naar info@stylepoint.nl
 
Mijn inloggegevens doen het niet meer, wat nu?
Wanneer u inlogt met uw oude inloggegevens en u weet uw wachtwoord niet meer kunt u op ‘wachtwoord vergeten’ drukken. Als uw inloggegevens bekend zijn binnen de dealerportal zult u op de e-mail (gekoppeld aan de inloggegevens) een nieuw wachtwoord ontvangen.
Indien u geen e-mail ontvangt, kunt u nieuwe inloggegevens opvragen door contact op te nemen met uw contactpersoon binnen Stylepoint of door een e-mail te sturen naar: info@stylepoint.nl
 
Waar log ik in om op de dealerportal te komen?
Om in te loggen kunt u rechts bovenin op www.stylepoint.nl uw inloggegevens invoeren.
 
Ik zie voorraad staan; klopt dat?
Onze voorraden welke zichtbaar zijn op de dealerportal (en de website) zijn real-time en kunnen dan ook per minuut wijzigen.
 
Ik zie geen voorraad staan maar er staat wel een datum genoemd met het aantal artikelen wat aangevuld gaat worden. Klopt dat?
Het aantal wat daar genoemd wordt is het aantal wat aangevuld wordt in ons warehouse. Helaas is het niet inzichtelijk wat er van die voorraad, al gereserveerd is. 
 
Ik zie geen voorraad staan bij een artikel, maar ook geen aanleverdatum.
Wanneer er bij een artikel staat dat deze niet op voorraad is en er staan geen datum genoemd wanneer de voorraad wordt aangevuld, dan is er voor dat artikel nog geen datum bekend wanneer deze wordt aangeleverd bij ons. Mocht u hier toch vragen over hebben kunt u altijd contact opnemen met ons op 030-687 84 84
 
Hoe zoek ik een artikel?
Onze artikelen hebben een artikelnummer. Dit nummer kunt u invoeren in de zoekbalk, rechts bovenin. Ook kunt u zoeken middels de eigenschappen van een artikel, door deze te filteren.
 
Kunnen er meerdere mensen binnen een organisatie een inlog hebben voor de dealerportal?
Dat kan zeker! Wel kan een emailadres eenmalig gebruikt worden voor een inlog. Er zal dan altijd een separaat emailadres gebruikt moeten worden.
 
Wat gebeurt er nadat ik de bestelling heb geplaatst?
U ontvangt een bevestiging vanuit de dealerportal dat u de order heeft doorgezet. Zodra onze Sales Operations de order heeft verwerkt ontvangt u een officiële orderbevestiging met daarop de verzenddata van de artikelen op de order.
 
Kan ik een referentie ingeven?
Jazeker, bij het afronden van de order in de dealerportal kunt u een referentie meegeven, welke op de bevestiging, de pakbon en de factuur komen te staan.
 
Kan ik een opmerking plaatsten?
Jazeker, bij het afronden van de order in de dealerportal kunt u een opmerking plaatsen welke gelezen wordt door Sales Operations tijdens het verwerken van de die dealerportal-order.
 
Wanneer er een artikel op voorraad is en ik bestel die direct is deze dan voor mij gereserveerd?
Jazeker. Op het moment dat er voorraad is van het artikel wat u besteld is deze automatisch gereserveerd voor u.
 
De prijs in de Dealerportal is dat mijn prijs?
De prijs op de dealerportal is uw prijs.
 
Wanneer wordt mijn order verstuurd?
De order zal worden verstuurd op uw vaste verzenddag. Indien een order eerder moet worden verzonden, horen we het graag.
 
Is het mogelijk een ander afleveradres te vermelden voor mijn order?
Dat is zeker mogelijk. In de dealerportal kunt u een afleveradres selecteren, of een nieuw afleveradres aanmaken voor die specifieke order.


Heeft u het antwoord dat u zoekt niet gevonden? Contacteer ons alsjeblieft
Image slider

Meest gestelde vragen

Ik zou graag inloggegevens ontvangen, hoe vraag ik die aan?
Bent u een distributeur en bent u bekend in ons systeem, dan kunt u contact opnemen met uw contactpersoon binnen Stylepoint of door een e-mail sturen naar: info@stylepoint.nl
Indien u een consument bent kunt u helaas geen inloggegevens opvragen.
 
Bent u distributeur en nog geen klant bij Stylepoint?
Wat leuk dat u ons gevonden heeft en benieuwd bent naar onze producten. Graag nodigen wij u uit in ons Inspiratiecentrum te Utrecht. Om een afspraak te maken kunt u contact opnemen met 030-6878484 of mailen naar info@stylepoint.nl
 
Mijn inloggegevens doen het niet meer, wat nu?
Wanneer u inlogt met uw oude inloggegevens en u weet uw wachtwoord niet meer kunt u op ‘wachtwoord vergeten’ drukken. Als uw inloggegevens bekend zijn binnen de dealerportal zult u op de e-mail (gekoppeld aan de inloggegevens) een nieuw wachtwoord ontvangen.
Indien u geen e-mail ontvangt, kunt u nieuwe inloggegevens opvragen door contact op te nemen met uw contactpersoon binnen Stylepoint of door een e-mail te sturen naar: info@stylepoint.nl
 
Waar log ik in om op de dealerportal te komen?
Om in te loggen kunt u rechts bovenin op www.stylepoint.nl uw inloggegevens invoeren.
 
Ik zie voorraad staan; klopt dat?
Onze voorraden welke zichtbaar zijn op de dealerportal (en de website) zijn real-time en kunnen dan ook per minuut wijzigen.
 
Ik zie geen voorraad staan maar er staat wel een datum genoemd met het aantal artikelen wat aangevuld gaat worden. Klopt dat?
Het aantal wat daar genoemd wordt is het aantal wat aangevuld wordt in ons warehouse. Helaas is het niet inzichtelijk wat er van die voorraad, al gereserveerd is. 
 
Ik zie geen voorraad staan bij een artikel, maar ook geen aanleverdatum.
Wanneer er bij een artikel staat dat deze niet op voorraad is en er staan geen datum genoemd wanneer de voorraad wordt aangevuld, dan is er voor dat artikel nog geen datum bekend wanneer deze wordt aangeleverd bij ons. Mocht u hier toch vragen over hebben kunt u altijd contact opnemen met ons op 030-687 84 84
 
Hoe zoek ik een artikel?
Onze artikelen hebben een artikelnummer. Dit nummer kunt u invoeren in de zoekbalk, rechts bovenin. Ook kunt u zoeken middels de eigenschappen van een artikel, door deze te filteren.
 
Kunnen er meerdere mensen binnen een organisatie een inlog hebben voor de dealerportal?
Dat kan zeker! Wel kan een emailadres eenmalig gebruikt worden voor een inlog. Er zal dan altijd een separaat emailadres gebruikt moeten worden.
 
Wat gebeurt er nadat ik de bestelling heb geplaatst?
U ontvangt een bevestiging vanuit de dealerportal dat u de order heeft doorgezet. Zodra onze Sales Operations de order heeft verwerkt ontvangt u een officiële orderbevestiging met daarop de verzenddata van de artikelen op de order.
 
Kan ik een referentie ingeven?
Jazeker, bij het afronden van de order in de dealerportal kunt u een referentie meegeven, welke op de bevestiging, de pakbon en de factuur komen te staan.
 
Kan ik een opmerking plaatsten?
Jazeker, bij het afronden van de order in de dealerportal kunt u een opmerking plaatsen welke gelezen wordt door Sales Operations tijdens het verwerken van de die dealerportal-order.
 
Wanneer er een artikel op voorraad is en ik bestel die direct is deze dan voor mij gereserveerd?
Jazeker. Op het moment dat er voorraad is van het artikel wat u besteld is deze automatisch gereserveerd voor u.
 
De prijs in de Dealerportal is dat mijn prijs?
De prijs op de dealerportal is uw prijs.
 
Wanneer wordt mijn order verstuurd?
De order zal worden verstuurd op uw vaste verzenddag. Indien een order eerder moet worden verzonden, horen we het graag.
 
Is het mogelijk een ander afleveradres te vermelden voor mijn order?
Dat is zeker mogelijk. In de dealerportal kunt u een afleveradres selecteren, of een nieuw afleveradres aanmaken voor die specifieke order.


Heeft u het antwoord dat u zoekt niet gevonden? Contacteer ons alsjeblieft